Alt-Tab Interim kan alle mogelijke secretariële-, financiële- en administratieve diensten voor u uitvoeren.
Het voeren van secretariaten
Secretariële ondersteuning
Winkelcentrummanagement
Het voeren van secretariaten
Het voeren van een secretariaat voor een vereniging of stichting kost veel tijd. De leden- of klantadministratie, het maken van periodieke publicaties, het onderhouden van het leden- of klantencontact, het organiseren, coördineren en notuleren van bestuurs- en ledenvergaderingen; vaak wordt het werk door vrijwilligers gedaan naast hun reguliere bezigheden. Mede vanwege piekperiodes legt dit een grote druk op de beschikbare tijd van deze mensen. Het blijkt daardoor steeds moeilijker functionarissen te vinden voor deze functies.
Deze werkzaamheden nemen wij graag (deels) van u over zodat u altijd een up-to-date administratie heeft, een snelle uitwerking van notulen en actielijsten, een professionele ondersteuning van uw bestuursleden, een centraal archief, een actuele website en andere zaken waar uw organisatie behoefte aan heeft. U kunt ook voor onderdelen van het pakket gebruik maken van onze diensten.
Secretariële ondersteuning
Wij leveren secretariële ondersteuning in de breedste zin des woords. De werkzaamheden kunnen op locatie of vanuit ons eigen kantoor worden uitgevoerd.
Winkelcentrummanagement
Voor kleine winkelcentra (regio Den Haag/Westland) kunnen wij van meerwaarde zijn. Al vanaf een dag per maand kunnen wij uw bestuur ontlasten van de taken waar de vrijwillige bestuursleden en leden van de activiteitencommissie geen tijd voor hebben. Het organiseren van (kleine en grote) activiteiten, het bijhouden van sociale media, ledencontact, contact met instanties, enz. kunnen wij voor u verzorgen.